75 Yıl Gölbaşı Öğretmenevi
75.YIL GÖLBAŞI ÖĞRETMENEVİ REZERVASYON SİSTEMİ

Rezervasyon ve Konaklama Kuralları

  1. Kurumların hizmet ünitelerinden eğitim çalışanı , kamu çalışanı ve yakınları öncelikli yararlanır. Personel kimlik kartı olmayan kamu görevlisi misafirlerimizden sivil ücreti tahsil edilir. Personel Kimlik Kartı ile birlikte T.C. Kimlik Kartı ibrazı zorunludur.
  2. Konaklama Ünitesinde odaların boşaltılması en geç (Check-Out) 10.00’da yapılmalıdır. Bu saatten sonra yapılacak çıkışlarda o güne ait ücret tahsil edilir. Odalara giriş saati en erken(Check-İn)14.00’dır. Odanın müsait olması durumunda daha erken odalara giriş yapılabilir.
  3. Doğrudan, internet, yolu ile alınan konaklama ücreti nakit veya sanal-manuel kredi kartı ile tahsil edilir.
    1. Konaklama rezervasyonlarını mazeretleri nedeniyle iptal ettirmek isteyenlere, konaklama tarihinden 3 gün önce; düğün, konferans gibi büyük organizasyon gerektiren rezervasyonlarda ise en az 30 gün önce kuruma bildirilmesi halinde tahsil edilen ücret iade edilir.
    2. Konaklama mücbir sebeplerle erken sonlandırılmak istendiğinde ve en geç saat 10.00 itibariyle kuruma bildirildiğinde, konaklanmayacak günlere ait ücret iade edilir.
    3. Rezervasyon iptali usulüne uygun yapılmadığı takdirde ücret iade edilmeyerek kuruma gelir kaydedilir ve rezervasyon kurum tarafından iptal edilir.
  4. Tüm misafirler, tesis kurallarına uymakla yükümlüdür.
  5. Konaklama ünitelerinden faydalanmak isteyenlere, Kimlik Bildirme Kanununa göre işlem yapılır ve girişte konaklama belgesi düzenlenir.
  6. Eğitim çalışanı ve emeklileri personel, kimlik kartı, emekli tanıtım kartı veya eğitim çalışanı olduğunu belgeleyen görev belgesi ibraz etmek suretiyle ünitelerden indirimli faydalanabilirler. Eğitim çalışanı yakınları da durumlarını belgelemek zorundadır.
  7. Çift olarak konaklamak isteyenlerden evlilik cüzdanı ibraz etmeleri istenir.
  8. Kurum konaklama ünitelerinde Kamu Çalışanları ve Meb üyelerine indirimli ücret uygulanır.

 

Gölbaşı 75.Yıl Öğretmenevi Ve Aso Müdürlüğü Tesis Kuralları

 

  1. Genel Ahlak ve adaba aykırı her türlü davranışta bulunmak yasaktır.
  2. Tesiste ateşli silah, kesici ve delici alet patlayıcı ve uyuşturucu madde sokulması yasaktır.
  3. Tesiste kalanları rahatsız edici şekilde yüksek sesli konuşmak yasaktır.
  4. Tesise etrafı rahatsız edici şekilde sarhoş gelmek.
  5. Tesis içinde alkollü içki kullanmak, kumar oynamak veya oynatmak,
  6. Odalara ziyaretçi çıkarılması yasaktır.
  7. Tesise evcil hayvan getirilmesi yasaktır.
  8. Öğretmenevinde çocukların davranışları ailelerince kontrol edilir.Tesiste çocukların başı boş bırakılması yasaktır.
  9. Odalarda elektrikli aletlerin kullanımı tesisat yönünden zararlıdır olup kesinlikle yasaktır. Yatak odalarına tüp, elektik ocağı gibi yangına sebep olabilecek malzeme bulundurmak, yemek pişirmek yasaktır.
  10. Oteldeki konuklar yetkiliye haber vermeden oda veya yatak değiştiremezler.
  11. Kıymetli evrak, para vb. değerli eşyaların kaybolmasından öğretmenevi ve personeli sorumlu değildir. Tüm sorumluluk eşya sahibindedir. Kıymetli eşyaları yanınızda tutunuz.
  12. Otel bölümünde bulunan demirbaş eşyaların yerleri yönetimin bilgisi olmadan değiştirilemez.
  13. Demirbaşlarda meydana gelen hasar ve zarar odada kalan misafirlerden tahsil edilir.
  14. Odalarda kabuklu yiyecekler yemek ve sigara içmek yasaktır.
  15. Öğretmenevinde kurallara uymayanlar hakkında yasal işlem yapılır.
  16. Kurum yöneticileri kuralları uymayanları kurallara uymaya davet eder. Misafirler kurallara uymamama konusunda ısrarcı olmaları durumunda herhangi bir ücret iadesi yapılmadan misafirlerin tesisi boşaltması istenir. Kurallara uymamada ve tesisi terk etmeme konusunda ısrarcı olanlar Kolluk Kuvvetlerine bildirilerek haklarında yasal işlem başlatılır.