75 Yıl Gölbaşı Öğretmenevi
75.YIL GÖLBAŞI ÖĞRETMENEVİ REZERVASYON SİSTEMİ

Konaklama ve Mesafeli Satış Sözleşmesi

Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Öğretmenevi olarak anılacak olan adres Gölbaşı 75.Yıl Öğretmenevi ve ASO İktisadi İşletmesi-Gop Mah.Sahil Cad. No:2 06830 Gölbaşı ANKARA; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, http://gol.meb.k12.tr internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:

1.SÖZLEŞME KONUSU

1.1. İşbu sözleşme uyarınca Öğretmenevi, Müşterinin talebi üzerine Öğretmenevinde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).

Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Öğretmenevi olarak anılacak olan adres Gölbaşı 75.Yıl Öğretmenevi ve ASO İktisadi İşletmesi-{ogr_adres}; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, http://gol.meb.k12.tr internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:

SÖZLEŞME KONUSU

1.1. İşbu sözleşme uyarınca Öğretmenevi, Müşterinin talebi üzerine Öğretmenevinde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).

1.2. İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla birlikte Müşteri; Öğretmenevinde konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ve tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini teyit edecektir.

1.3. İşbu sözleşme akdedildiği andan itibaren Öğretmenevi, Müşterinin talebini teyit edecektir.

2. KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ

2.1. 0(312) 484-7274 numaralı rezervasyon hattını arayarak veya http://gol.meb.k12.tr internet sayfasındaki rezervasyon formunun doldurulması yoluyla gerçekleştirilebilir.

2.2. Müşteri talebini fesih etmek veya herhangi bir değişiklik yapmak istediği durumda 0(312) 484-7274 telefon numarasından Öğretmenevinin Rezervasyon Ofisine başvurabilir veya e-mail adresine e-mail göndererek değişiklik yapılmak istenen tarihi belirterek değişiklik talebinde bulunabilir. Değişiklik ve iptal  talepleri yazılı  veya elektronik ortamda istenir.

2.3. Müşteri talebini fesih etmek ve konaklama ücretinin  tamamını almak ister ise; rezervasyonunu en geç konaklama tarihinden 5 gün önce iptal etmek zorundadır. 5 gün önce iptal edilen rezervasyon bedelinin %100'ü  iade edilir. 5 günden daha kısa süre kalan rezervasyon iptallerinde tahsil edilen ücretin %20'si eksiği ile iade işlemi yapılır.(Madde 4.b) Konaklama erken sonlandırılmak istenirse saat :11:00 'a kadar bildirilen rezervasyonlarda bildirim yapılan gününde %20 eksiği ile iade işlemi yapılır. Saat 11.00'dan sonra yapılan iptallerde o güne ait iade işlemi yapılmaz. iptal edilen gün haricinde konaklanacak gün sayısı 5 güne kadar olan iptallerde %20 kesinti yapılır. 5 günden sonraki günlerin iadesi %100 oranında yapılır. (Madde 4.c)

2.4. Müşterinin, iptal veya rezervasyonunda değişiklik yapma talebini Öğretmenevinin hizmet sunma tarihinden en geç 5 gün önce Öğretmenevine iletmesi gerekmektedir. (Madde 4.b)

2.5. Rezervasyon değişikliği (kişi sayısı, oda tipi) değişiklik, talep edildiği günün şartlarına ve kurumun şartlarına  uygunsa yapılacaktır. Fiyat farkı oluşması durumunda müşteri oluşan fiyat farkını ödemek zorundadır.

2.6. İşbu sözleşme ile Müşteri, kayıt sırasında özel indirimin uygulandığı dönemdeki rezervasyonda herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı/yapmak istediği takdirde rezervasyonun, söz konusu rezervasyon değişiklik talebinin teyit edildiği tarih sırasında uygulanan fiyatları göz önünde bulundurarak yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

2.7. Çocuklar için indirim ebeveynleriyle aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. Rezervasyon kaydı sırasında, Müşteri tarafından bildirilen çocuğun yaşı dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının Rezervasyon kaydı sırasında yetkili şahıs tarafından talep edildiği kimlikte belirtilen yaştan farklı olduğu tespit edildiği halde rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkını Müşteri karşılayacaktır.

3.ÖDEME ŞEKLİ

3.1. Müşteri, Online rezervasyon sistemi aracığıyla kredi kartıyla yapılan ödemeler sırasında kendi kredi kartı bilgilerini sisteme girecektir.

3.2. Müşteri rezervasyon ödemesini kredi kartı ile tek çekim veya anlaşmalı bankaların uyguladığı taksit seçeneklerine göre yapabilecektir. Müşteri taksitli ödemeyi seçmesi durumunda Taksit seçeneklerinde oluşan vade farkını peşinen Kabul etmiş sayılır.

3.3. Öğretmenevi, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin herhangi durumda ve herhangi şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul ve beyan eder. Öğretmenevi, aynı zamanda, zarar verici programlar ve Müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi, belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır.

3.4. Müşteri, Öğretmenevine giriş sırasında Öğretmenevi elemanına; online rezervasyon kaydı yaparken ödeme için kullandığı kredi kartını ibraz edecektir. Müşterinin, bu sorumlulukları yerine getirmemesinden meydana gelecek olan zararlardan / hasarlardan dolayı sorumluluk müşteriye ait olacaktır.

3.5. Müşteri faturayı Öğretmenevinde teslim alabilir. Özellikle istenmediği takdirde fatura örneği elektronik ortamda rezervasyon yapılırken  bildirilen e-posta adresine gönderilecektir. E-Fatura mükellefleri için fatura iletimi elektronik ortamda da yapılacaktır.

4.ÖDEMENİN İADE ŞEKLİ

4.1. Rezervasyon iptal talebi tahmin edilen giriş tarihinden 5 gün ve daha uzun süre kala iptal edilmesi durumunda, tahsil edilen toplam konaklama tutarının eft veya havale masrafları kesildikten sonra kalan kısmın tamamı misafirin ödeme yaptığı banka hesabına veya kartına iade edilir. İptal talebini giriş tarihinden 5 gün veya daha az bir süreden erken bir tarihte iptal edildiği durumunda misafirden alınan konaklama ücretinin %20'si  kesilerek kalan tutar iade edilir. Sanal Pos ile tahsil edilen ücretin iadesi sanal pos üzerinden ödemenin alındığı kart hesabına yapılır. Nakit olarak tahsil edilen ücretler ise kişinin yazılı veya elektronik ortamda  beyan etmiş olduğu hesaba yapılabilir. Bankanın masraf talep etmesi durumunda masraflar ödeme yapılan tutar üzerinden düşülerek iade işlemi yapılır. İptallerde ve gün hesabında saat:11.00 esas alınır. Saat 11:00'dan sonra yapılacak iptaller aynı güne ait ise iptal yapılamaz. O gün iade hesabında dikkate alınmaz. Saat 11.00'dan önce yapılan iptaller de ise aynı gün ve 5 gün ileriye yönelik  ise %20 Kesinti yapılarak iade işlemi yapılır. Daha uzun süre bulunana iptal ve iade taleplerinde %100 iade işlemi yapılır.


4.2. Rezervasyon kaydı sırasında, kredi kartıyla yapılan ödemelerde geri ödeme, ödemenin yapıldığı kredi kartına geri yatırma işlemi yapmak suretiyle yada Müşterinin ibraz edeceği banka hesabına EFT/Havale yöntemi ile yapılacaktır.

4.3 Rezervasyon iptalinde mücbir sebepler; doğal afetler ,terör, kalkışma hareketi ve belgelenebilen ölüm (1.ve 2. derecede yakınlar), kaza ve hastalık(tam teşekküllü hastane raporu)gibi durumlarda Öğretmenevi idaresince değerlendirildikten sonra ödeme miktarı iade edilir.

4.4 Kredi kartı ile yapılan ödemelerde işlem ücreti ve komisyon kesildikten sonra kalan tutar iade edilecektir.

5.KONAKLAMA ŞEKLİ

5.1. Giriş sırasında Müşterinin yaşı ve kimliği ve Kamu görevlisi olup olmadığı kontrol edilecektir. Müşterinin yanlış bilgi vermesinden dolayı yapılan harcamaları Müşteri karşılayacaktır. Çift olarak konaklamak isteyenlerden evlilik cüzdanı ibraz etmeleri istenir. Rezervasyon görevlisince giriş esnasında kimlikler kontrol edilir. Tutarsız bilgi verenler veya evlilik cüzdanı ibraz edemeyenler, kimlik beyan edemeyenler müşteri olarak kabul edilmezler. Online rezervasyon ile tahsil edilen ücretleri iade edilmez. Kuruma gelir kaydedilir.

5.2. Müşteri, Öğretmenevine vardığı saat kaç olursa olsun, Öğretmenevine giriş günü en erken saat 14.00 itibari ile odaya yerleşeceğini ve Öğretmenevine gireceği saat kaç olursa olsun en geç saat 11.00’de odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul edecektir.

5.3. Rezervasyon kayıt esnasında konaklama ücretinin tamamı alınacaktır.

5.4. Evcil hayvanlar Öğretmenevi tarafından kabul edilmeyecektir.

5.5. Müşterinin Öğretmenevine yerleştikten sonra Öğretmenevinin konaklama taahhütlerini yerine getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme geri iade edilmeyecektir.

6. TARAFLARIN SORUMLULUĞU

6.1. Müşteriye kalitesiz hizmet sunulduğu durumda müşteri, şikâyetini yazılı şekilde konakladığı esnada Öğretmenevi temsilcisine bildirecektir. Aksi takdirde Öğretmenevi tarafından sunulan hizmet kusursuz ve zamanında sunulmuş sayılacaktır.

6.2. Müşterinin, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda Müşteri, yapmış olduğu ihlal sonucu Öğretmenevinin uğradığı her türlü zararı karşılamayı kabul ve taahhüt eder.

6.3. Misafir, Öğretmenevi düzenini bozacak hal ve tavırlarda bulunması halinde, Öğretmenevi misafirin ücret iadesi yapılmadan Öğretmenevini terk etmesini isteme hakkına sahiptir.

6.4. Tesiste konaklayan misafirlerimizin dışarıdan gelen ziyaretçileri yönetim kurulunun almış aldığı karara istinaden tesise alınmayacaktır. Konaklayan misafirin onayı olması halinde gelen ziyaretçi için günü birlik kullanım koşulları ücretli olarak uygulanır.

6.5. Bayanlar (women) bölümüne fotoğraf makinesi, kameralı telefon, fotoğraf veya video çekme özelliği bulunan elektronik cihazlar ile giriş yasaktır. Bu şartlara uymayan misafirler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.

7. DİĞER HÜKÜMLER

7.1. Olumsuz hava şartları, grev-lokavt, terör, askeri harekât, sel, yangın vs. Bu tür durumların meydana gelmesi durumunda Öğretmenevi, hizmet vermeye devam etmeyebilir. Bu durumda rezervasyonu olup ödeme yapmış olan misafirlere ödemeleri iade edilir.

7.2. İşbu sözleşme uyarınca doğacak ihtilafların çözülmesi gerektiğinde yetkili mahkeme Ankara Merkez mahkemeleridir.
7.3. Bu sözleşmenin hükümleri 29.04.2021 tarihinde 31469 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulları Yönetmeliğine uygun olarak düzenlenmiştir. Sözleşme maddelerinde yönetliğin atıf yapılan maddeleri belirtilmiştir. Her hangi bir anlaşmazlık veya uyumsuzluk durumunda yönetmeliğin ilgili maddeleri geçerlidir.